16 Nisan 2019 Salı

İzmir kitap fuarı 2019




Selamlar ;
13 Nisan İzmir Kitap Fuarı anılarımı sizlerle paylaşmak istiyorum.
13 Nisan sabahı Kitap Sevenler Kulübü olarak sevgili yazarlarımız Jennifer Royce ve Nazmiye Sümer hanımları kahvaltıda ağırladık.Hoş sohbet eşliğinde güzel zaman geçirdik.
Sonrasında fuar alanına yakın bir cafede hediyelerini takdim ettik.



Jennifer Royce
Nazmiye Sümer

Grup olarak keyifli zaman geçirmek hepimize iyi geldi.



Daha sonra hep birlikte yazarlarımızın imza etkinlikleri için fuar alanına geçtik.Katılım muhteşemdi,insanların kitap alışkanlıkları gerçekten kayda değer biçimde artmış,bunu gözlemlemek beni çok sevindirdi.
Parola Yayınları yazarları bu fuarda cok ilgi gördüler.
Fuar alanında Berrin Karapınar hanımla da zaman geçirme ve hediyemizi kendisine verme şansı yakaladık.
2016 yılından beri Simit adında (Samsun,İzmir,Manisa,İstanbul,Tekirdağ illerinde ikamet eden )7 arkadaştan oluşan bir grup oluşturduk.Her yıl birlikte hem İstanbul CNR hem İzmir TÜYAP kitap fuarlarına katılıyor,birlikte kitap hediyeleşme günleri yapıyoruz.Izmir fuarında 2 kişi eksikti ama toplu resim çekinmemize engel olmadı.
Biz çok eğlendik hem fuar öncesi,hem fuar esnasında hem de fuar sonrasında çok keyifli zaman geçirdik.Özlemişiz birlikte zaman geçirmeyi.
Bunlarda benim fuar ganimetlerim en kısa zamanda okuyup yorumlarımı sizinle paylaşmak arzusundayım.
Şimdilik bu kadar bir sonraki paylaşımda görüşmek üzere hoşcakalın.😊

6 yorum:

  1. ay bak sen bu fuar yazını okudum ben o zaman çok da sırıttım. du bakayım kaybolduuu bi ortaya çıksın diyoduuum. neyse hadii bi hafta sonra çıktın ortayaaa. çık çık çık ortaya çık :) du bakalım ne zaman gelcek görüncek diyoduuuum oleeey sonundaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,izin uzun olunca biraz ihmal ettim buraları galiba😊

      Sil
  2. ay bak hatta bir hafta önce yorumunu gördüydüüm, babaannemin takvimindeee, fuar ile ilgili, hah şimdi gözükmeye başladı diyoduuum, ay kaybolma amaaa çook :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir daha bu kadar uzun olmayacak,çok haklısın😊

      Sil
  3. fuar pek eğlenceliymiş desenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok eğlendim kendi adıma,verimli geçti diye düşünüyorum😊

      Sil