24 Nisan 2019 Çarşamba

2019 bahar mim'i



Selamlar sevgili blog sever dostlar; arkadaşım Beyda'nın kitaplığında mimi gördüğümde bunu bende yapmalıyım dedim kendime,bahar mimini oluşturanda sevgili İstiridye Avcı'sıymış her ikisine teşekkür ederim.Ben mimi cevapladım okuyup da kendisi de cevaplamak isteyenleri ben mimlemiş olayım.Umarım benim kadar eğlenirsiniz.


1- Bahar bir insan olsaydı onunla aranız nasıl olurdu?

Aramızdan su sızmadı,benim onu sevdiğim kadar beni severse eğer ben ona yar olurum gerekirse yaren olurum.

2- Şu ana kadar yaşadığınız hayatın bahar kısmı hangi döneminiz? O dönemde neler yaşadınız ?

Hayatımda o kadar mevsim varki ama en önemlisi son 3 yıl sanırım 

Ikinci bahar yaşıyor ömrüm
Gel benim yarim oluver şimdi
Seni gül gibi öpe koklaya
Gözümden,dilimden,sakınır saklar
Bugünki aklımla severim şimdi.

3- Bahar bir arkadaşınız olsaydı onun okumaya ihtiyacı olan kitabın ne olduğunu düşünürdünüz?

Baharda insan hayata,aşka ve mucizelere dair inançlarının hayallerinin gerçekleşmesini ister.Bunu okumalı ve Cubido'nun aşk okunu atması gibi ihtiyacı olanlara mucizelerini dağıtmalı.

4- Size baharı anımsatan insanlar var mı çevrenizde, varsa kimler?

Olmazmı,tüm çocuklar sarıldığımda, kucağıma aldığımda veya onlarla oynadığımda  bana tüm dünyayı unutturan çocuklar.

5- Bahar temalı bir yağlı boya tablo yapmak isteseniz resmin içinde olmazsa olmazınız ne olurdu?

Uyanan baharı resimleyen Salvador Dali'yi tuvalime yansıtabilmeyi isterdim.

6- Bahar yorgunluğu ile mücadele eder misin? Yoksa kendini baharın kollarına yorgunca bırakmayı mı tercih edersin?

Baharı çok seven biri olarak malesef bahar alerjisini yoğun yaşayan biriyim.Sanırım bu halimle bile baharı evimde değil hava müsait oldukça göl kenarlarında kitap okuyarak geçiriyorum.

7- Baharda gitmek istediğiniz coğrafya?

Baharda Samsun'da olmayı Samsun'u yaşamayı isterim yeni açan çiçekler,bahar dalları arasında birde abdal ırmağının kenarında olsam deymeyin keyfime😊

14 yorum:

  1. Mimi cevapladığınız için çok teşekkürler. Değişik cevapları okumak en az soruları hazırlamak kadar eğlenceli geliyor. Çocuklara sarılmak gerçekten bahar tadında bir şey ne güzel demişsiniz onu. Dilerim ömrünüz bahar havasında geçer. İkinci bahar şarkısı huzuru daim olur ;) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel temennileriniz için teşekkür ederim,ayrıca ben teşekkür ederim güzel sorularınız için cevaplaması çok keyifliydi😊

      Sil
  2. Bahar mimi ayri bir güzel oldu 😊 elinize sağlik 💜

    YanıtlaSil
  3. Oh buraya da bahar gelmiş.:)

    YanıtlaSil
  4. Istiridyenin Bahar mimi Çok keyifli olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. ayyyyy çok tatlı yaaa cevapların kiii kıyamam amaaa alerji bi o olmamış hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Gidip oğluma yeniden sarılayım. Teşekkürler canım yaptığın için :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba ben de geldim :) ne güzel bir mim olmuş cevapların çok ilgi çekici bu arada :))

    YanıtlaSil