28 Şubat 2019 Perşembe

Ayşegül Çiçekoğlu - Affet

Selamlar,
Musmutlu bir gün diliyorum herkese😊













    Sizlerle okuduğum ve çok beğendiğim bir kitaptan bahsetmek istiyorum.Ayşegül Çiçekoğlu müthiş bir kitap ve kurgu yazmış "Affet" ile okuyun pişman olamayacaksınız.Yazarımızın kalemi daim olsun.

Yorumum;

     Melek çalışıp annesinin son günlerinin güzel geçmesini istiyor ama hem ev ipoteğini ödeyip hem annesi için istedillerini yapabilmek için iki işte birden calışįyor...
Birgün işe gittiginde geçici bir süre holdingin sahibi Emir'in asistanlığını önerir...Fakat patronları o kadar sert ve ters bir adamdır ki Melek korkar fakat alacağı maaşı duyunca kabul eder..
      Emir Melek'i pişman eder teklifi kabul ettiğine ama onu Japonya'daki iş görüşmesine onu yine yüksek bir meblağ ile ikna ederek beraberinde götürmek zorunda kalır.... Olaylar istesikleri gibi gitmez Japonya'dan evlenerek dönerler...
     Emre ve Emir babalarından nefret eden iki kardeş...Biri annesiyle büyümüş aşk ve sevgi adamı, digeri babasiyla annesinden nefret ederek büyümüş gaddar, asabi bir adam...
Melek'in hayatlarına girmesiyle artık hiçbirsey eskisi gibi olmayacak...
      Beni en etkileyen yeri; ölen annesinin Emir'e yazdığı mektup...Bir mektup bir kitap da bu kadar gerçekçi anlatılabilirdi,buruşmuş kağıt görüntüsü verilerek kitaba basılmış mektubu okurken Emir'le birlikte ağladım...Vahit beyden en az Emir ve Emre kadar nefret ettim...







(Tanıtım Bülteninden)
Hiç beklemediğiniz anda önünüzde açılıveren bir kapı, aşkın hayatınız boyunca kaçtığınız acılar ve sevinçlerle döşeli yollarında sizi yürümeye zorlayabilir. O gün geldiğinde yaşayacaklarınıza hazır mısınız?

"Emir, kapının açılma sesine doğru döndüğünde odadan vuran ışığın önünde dikilen Melek'i gördü. Omuzlarına dökülen kırmızı saçları arkadan vuran ışığın altında ateş gibi parlıyordu. Hiçbir şey söylemeden öylece bakakaldı bir süre. Sonunda sadece 'Uyanmışsın,' diyebildi. Sanki uyandığını anlamamış gibi..."

Yakışıklı ve huysuz işadamı Emir Zorlu'nun adı kadar masum asistanı Melek'le aşkın sınırlarını zorlayan hikayesi. Annesi tarafından terk edildiği günden beri kalbini sevgiye kapatan bu huysuz adam, beklemediği anda önüne çıkan bu deli aşkı kabul edip güzeller güzeli Melek'in sakin sularında durulacak mı? Yoksa aşkı görmezden gelip sevdiği kadını bir kenara atarak, önüne geleni ezip geçtiği bir imparatorluk mu kuracak? Affet, çocuk yaşta annesi tarafından terk edilerek dünyaya kalbini kapatan bir adamın beklemediği bir anda önüne çıkan masum bir melek sayesinde sevmeyi ve affetmeyi öğrenişinin hikayesi. 

"Affet, güzel bir üslup ve hoş bir bakış açısıyla kağıda dökülmüş tutkulu bir aşk hikayesi. Masumiyeti ve zalimliği bir araya getiren satırları sizi öyle bir etkisi altına alıyor ki kitabın son sayfasına nasıl geldiğinizi anlamıyorsunuz ve bittiğinde kendinize şu soruyu soruyorsunuz: Ben olsam affeder miydim? Evet, affederdim."
-Rita Hunter, Güz Fırtınası ve Ateş Serisi'nin çoksatan yazarı-


Sayfa Sayısı: 440

Baskı Yılı: 2016


Dili: Türkçe
Yayınevi: Müptela Yayınları



Editör : İrem Akın
Yayın Koordinatörü : Tuğçe Nida Sevin

İlk Baskı Yılı : 2016

Sayfa Sayısı : 440



Dil : Türkçe


17 yorum:

  1. Güzel bir tanıtım yazısı olmuş. Aklımda olsun. Emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Beğenmenize sevindim.Sevgiler😊

      Sil
  2. bundan süper dizi çıkar vallahi...harika...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çekilmeli,ben izlerim😊 beğenmene sevindim.sevgiler😊

      Sil
  3. Merhaba..Sevgili Deep Tone'un Bloglardan Seçmeler yazısından gelip bir merhaba demek istedim. Henüz okumadığım bir eser bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,bloğuma hoşgeldiniz ziyaretinize sebep olduğu için Deep Tone'ye de teşekkür ederim.Duygusal romanlardan hoşlanıyorsanız okuyun tavsiye ederim😊

      Sil
    2. Duygusallık ve romantizm aahhhhh tam benlikmiş. Tavsiyenizi değerlendireceğim :)

      Sil
  4. Mart ayı okuma listeme girecek, açıklayıcı bir tanıtım olmuş. Bizimle paylaştığın için teşekkürleeeer.😊🌿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim,umarım en az benim kadar keyif alırsınız.Rica ederim keyifle😊🌿

      Sil
  5. Thank you.I am glad you like it😊

    YanıtlaSil
  6. tatnıtım için teşekkürler takibe aldım blogunuzu saygılar

    YanıtlaSil
  7. Keşke benim de önüme bir kapı açılsa da beni güzel günlere taşısa. Bu arada Meydan okuma yazı dizimi okumak üzere sizi blogumda ağırlamaktan şeref duyacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilerim istediğiniz kapılar en kısa zamanda açılır.Bloğunuza keyifle gelirim😊sevgiler

      Sil
  8. okumadığım bir yazar. hımms listeye almalıı :)

    YanıtlaSil