21 Şubat 2019 Perşembe

Mor Misali'de Blog Dünyasında

Herkese Merhaba,

Ben Mor Misali...

Çünkü; en sevdiğim renk mor. Çünkü; mor bana en vazgeçilmez sevgiyi, annemi, çocukluğumu, en sevdiğim şarkıyı, en sevdiğim çiceği anlatıyor. Moru sevdiklerimin üzerinde sevmediklerimin yüzünde görmeyi seviyorum.

Neden blog açmak ihtiyacı hissettiğimi merak edenler için; daha çok keyif almak için diyebilirim çünkü; bildiklerimi, gördüklerimi, okuduklarımı ya da mesleğimle ilgili bilgilerimi arkadaşlarıma anlatmak, paylaşmak bana hep heyecan vermiştir...

Araştırmayı, yeni şeyler öğrenmeyi, yeni yerler görmeyi, farklı yazarlar okumayı seviyorum. Bu konuda yelpazemin çok renkli olduğunu söyleyebilirim....

Dünyaya,hayata, insanlara söyleyecegim çok şey var tabii ki öğreneceğim de.😊

Lise çağlarımda en sevdiğim dersti edebiyat, edebiyat öğretmenlerimi hep çok sevmiştim dolayısıyla en başarılı olduğum dersti. Komposizyon konusunda Samsun il birinciliklerim var.

İlköğretim yıllarımdan itibaren günlük tutarım. Günlük tutmak bana keyif verdiği gibi rahatlatır da,birçok arkadaşımı günlük tutmak konusunda teşvik etmişimdir ya da benim düzenli yazdığımı görmek onları heveslendirmiştir.

Yazmayı ve paylaşmayı seviyorum bu özelliğimi daha farklı bir kitleye duyurmak beni mutlu edecek diye düşünüyorum.

Son yıllarda bir yazarın sosyal medyada adminliğini yaptım. İstanbul ve İzmir kitap fuarlarında kitap kurdu arkadaşlarla keyifli zaman geçirdik. En büyük sevdam mesleğimden sonra kitap okumak.

Bloğumu hazırlamamda bana yardımcı olarak yüce gönüllük gösteren Beyda'nın Kitaplığı'na çok teşekkür ederim...

Mor Misali

35 yorum:

  1. Tatlım blog hoşgeldin. Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalıştım. İnşallah çok iyi yerlere gelir bloğun ve yazmaktan hiç vazgeçmezsin. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hersey için,umarım Beyda'nın kitaplığı kadar başarılı olabilirim😊😘

      Sil
  2. Hoşgeldiniz. Güzel paylaşımlar dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun yeni blogun şeker :)

    YanıtlaSil
  4. Beyda bahsedince koşup geldim. Blogun hayırlı olsun. Çok güzel bir tanışma yazısı olmuş. Emeğine yüreğine sağlık. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,beğenmene sevindim.Beyda'nın kitaplığına tekrar teşekkür ederim senin vesilenle.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle😊

      Sil
  5. aramıza hoşgeldiniz...ben de beklerim sayfama arzu ederseniz...keyifli uzun ömürlü bir blog olmasını dilerim içtenlikle..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.Sevgiler😊

      Sil
  6. hayırlı uğurlu olsun hoşgeldin blogger mahallesine 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  7. ooooo hoş bir başlangıç. mor ben de en sevidiğisim. yoksa mor salkım mııı, leylak mıı. evde her şey mor benim. günlük gibi yazmak en güzeliiiii :) adminlik hikayesini de annat bi ara yaaa :) medyada reklamını mı yaptın yanii :) bu tür bir iş demek ki. eğlenceli olmalı reklamcılık. fuarlar istanbul izmir hoş tabii :) ayy beyda ve bugünün notu arkadaşınız o zaman iyi iyi. referanslar sağlam hehe kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim,çok teşekkür ederim.Benimde evim mor çok severim kullanmayı 😊Adminlik hikayemi bir başka hikayede paylaşırım birgün.Sizden olumlu yorum almakta ayrı bir refarans,çok mutlu ettiniz sevgiyle kalın😊

      Sil
    2. o zamaan sen de çok mutlu ol aramızdaaa la la laaa :)

      Sil
    3. Umarım hep beraber çok mutlu olalım❤😊

      Sil
  8. hoşgeldiniz güzel paylaşımlar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Hoş geldiniz, uzun soluklu bir blog olmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim😊 Evet herkesin hayatında anılarında bir renk vardır.

    YanıtlaSil
  11. hoşgeldiniz,daha nice paylaşımlara diyelim,yeni blogunuz hayırlı olsun..✔😊

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldin blog dünyasına hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  13. Başarılı bir tanıtım yazılı olmuş.Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Bloğunuz hayırlı olsun, nice uzun yıllar burda paylaşımlarınız ve dostluklarınız çoğalır umarım. :) İyi yayınlar, sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. hoş geldiniz, blog devri geçti diyorlar, hele de okumak yazmanın raytingi çok düşükken bu içerikte bir bloga başlamak cesaret istiyor ama hayat cesurlara torpil geçiyor:) ben iyi ki başladınız diyorum. İnsanın kendine arşiv olarak bile yeter blog:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana arşiv olsun o bile yeter bu arada bir kaç kişi okuyup birşeyler alırsa ne mutlu bana😊iyi dilekleriniz için,izlediğiniz için teşekkür ederim.Sevgiler

      Sil
  16. Arkadaşlarımın bloglarında farkettim sizi. Edebiyata olan ilginiz dikkatimi çekti. Güzel yazılar, hikayeler, değerlendirmeler gelecek desenize. Takip ediyor olacağım.
    Hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Umarım dediğiniz gibi güzel şeyler çıkar😊

      Sil