15 Mayıs 2019 Çarşamba

Özge Erkin Kutsal

Selamlar;



Hastalık peşimi bırakmıyor dolayısıyla bloğumla ilgilenemiyorum ama hasta yatağımdan okuyup etkilendiğim bir kitabın tanıtımını sizlerle paylaşmak istedim.Sevgiyle kalın.

Yorumum;

Hakim ve görmeden ateşine düştüğü Mehveş.Kutsal baba demişti sevgi ne demekti?
Can bağının kimi zaman kan bağından bile güçlü olduğunu o kadar vura vura anlatmış ki yazarım.Her bir satırında,Mehveş'in Vural'a her abi deyişinde,Erkin'in Hakim'e sığınışında ve Kutsal'ın Hakim'e her babası deyişinde içimdeki kelebeklere söz dinletemedim.
Yakut'u aracı yaparak yaklaştı Hakim Menevişine velakin duvarları o kadar yüksek örülmüştü ki geçemedi.
Tek çaresi Derman Bey'dı racon kestiler Hakim'in başına konmuş hedefe gözleri kapalı ateş eden  Vural'la...Ya can gidecekti ya canan.
Anlaşılacaktı şimdi erkekliğiyle ile "ADAM" lığı Hakim'in.
Vural bunca yaşanandan sonra bir hışımla vardı   Yakut'un kapısına ne Devran gibi ne de Hakim gibi yapabildi yerle yeksân etti Süheyla'yı.
"Yüreğinde kilidi olanın anahtarı sevgi olur her zaman.Ama anahtarı kimin elinde tutacağına ancak kader karar verir."
Hesaplar dönmüş kimsenin atığı taş yerini bulmamış,İki adam iki ayrı köşede sevdiklerinin  elinde ölüme selam duruyordu.
Birinin canı Efsun'a Devran'a deva olan elleri Hakim'e de olup Mehveş'in karanlığına ışık olacakmıydı yoksa....
Mehveş aynı hastahanede hayatındaki o üç erkeği bekledi.Kan bağıyla değil can bağıyla bağlı olduğu abi Vural'ı,duvarlarını yıkan ama onun kurşunuyla yıkılan Hakim'i,babası nın yere yıkıldığını görüp travma geçiren oğlu Kutsal'ını.
Mehveş Hatice Hanım'ın tokatıyla aman diledi.
Vural Süheyla ile savrulurken mutluluğa,Hakim Mehveş'in dünyasına girmeye kararlıydı.
Hakim Vural'dan isteyecektir Mehveş'i.Vural Usta'ya gider ilk iş önceden vermiştir siparişini tespihin 3 soru gelir ardı ardınca racon icabı,Tahir onayını verir önce,sonra mezarĺığa gider Vural candan babalarına vereceği iki haberi vardır.
Evlenmişler mutlu günler birbirini kovalarken Hakim sevdiği kadınla doğacak çoçuğu arasında seçim yapmak zorunda kalır.
Allah herkese eşine canıyla bağlı eş nasip etsin.
Gökten 3 elma düşmüş biri bu romanı yazan yazarın başına,biri bu romanı okuyup can bağını özümseyenin başına,sonuncusuda gerçek hayattaki can bağıyla bağlı olanların başına.😍



Tanıtım Bülteninden (Arka Kapak) 
Bu aşk sizi derinden sarsacak çünkü bir adam bir kadinin ilk önce anneliğine vurulacak!
Bir kadının meneviş gözlerine düşen aşkla sınanacak asi yüreği... Aşkının miladını ise belirleyecek en "Kutsal'ı"...
Bir adamın gece karası gözlerine düşen aşkla sınanacak cesur yüreği... Aşkının miladını ise belirleyecek onun en "Kutsal'ı"...
-HAKİM-
Yedi düvele sürdüm namımı.
Eyvallah etmedim, baş eğmedim.
Bir deli yangına tutuldum da aşka selam durdum.
Ellerindeki ateşte kavurdum umudumu, tenindeki alevde doyurdum ruhumu. Gözlerindeki ay ışığı ile çizdim yolumu.

-MEHVEŞ-
Dimdik ayakta durdum yedi düvele karşı. Eyvallah ettiler, baş eğdiler.
Bir deli yangın durdu karşımda da almadım selamını,
Elimdeki ateşlerle yaktım tüm umutları.
Tenimdeki alev ile aç kaldım ama direnemedim daha fazla
Gözlerimdeki ay ışığı ile akıttım ruhumu,
Bir avuç kora efsane yazdım.

Editör: Gelengül Erkara
Kapak Tasarımı: Şükrü Karakoç
Yayın Hazırlayan: Yeliz Kuşcu Kıyak


Hamur Tipi : 2. Hamur
Sayfa Sayısı : 496
Ebat : 13,5 x 21
İlk Baskı Yılı : 2018
Baskı Sayısı : 1. Basım

6 yorum: