8 Mart 2019 Cuma

Evde Cilt Bakımı Önerileri








Selam dostlar;
Uzman estetisyen olarak sizlere ufak tüyolarım olacak,




hayatımın büyük bir bölümü bu konuda eğitim alıp çalışmakla geçti,biraz işe yarasın değilmi😊 Eğitimim cilt ve saç bakım uzmanlığı üzerine aynı zamanda profesyonel makyözüm.Eğitimlerim arasında lazer,permanent makeup,microblading,lash lifting,wimpernextensions var.Bu nedenle sizlerle arada ufak ufak işinize yaracağını düşündüğüm ipuçları paylaşmak isterim.
Sorularınız olursa onları da cevaplamaktan mutlu olurum.





Pürüsüz,dinlenmiş bir cilt için ;

Malzemeler;

1 adet sade maden suyu
1 adet limon
2 adet aspirin

Yapılışı;
2 aspirini toz haline getirip,içine limon suyu koyuyoruz , en az yarım limonu sıkıyoruz.
Yüzümüze sürüyoruz.Yüzümüz de rahatsızlık hissedene kadar bekletiyoruz.
Rahatsızlık hissetiğimizde sodayla sanki musluktan akan suyla yıkar gibi yüzümüzü
yıkıyoruz.
Kurulama yapmıyoruz,maden suyunu cildimizin  çekmesini bekliyoruz
Hafta 1-2 kez düzenli uygulamamız bir aylık zaman sonunda gözle görülür fark yaratır.
Not ; maskeyi yaptıktan sonra (özellikle hassas ciltli olanlar) güneşe çıkmamalılar.Bu nedenle gece yapılması önerilir.







Dinlenmiş Yumuşacık Ayaklar İçin;

Malzemeler;

2 şişe bira
1 limon

Uygulama;
Ayaklarımızın içine sığabileceği derince bir kabın içine biraları boşaltalım. Ayaklarımızı kabın içine yerleştirelim.30 dk ayaklarımızı  içinde bekletelim.
Ayaklarımızı tek tek içinden çıkaralım,çıkardığımız ayağımızın her yerini limonun yarısıyla ovalım.Bu işlemi limonun diğer yarısıyla diğer ayak içinde yapalım.
15 dk da bu şekilde bekleyelim.Sonra ayaklarımızı yıkıyalım yoğun bir kremle yoksa vazelin veya bir ayak bakım kremiyle nemlendirelim.






Bakımlı,Çabuk Uzayan Saçlar için;

Bu işlem düzenli uygulama sonuçu ciddi anlamda saçı normalinden daha kısa zamanda ve daha canlı uzamasına yardımcı oluyor.

Malzemeler;

1 bardak bira

Uygulanışı;
1 bardak birayı saçımıza masajla iyice yedirerek uygulayalım,15 dk bir havluya sarıp bekleyelim.
Sonra saçımızı soğuğa yakın ılık su ile yıkayalım.

12 yorum:

  1. Çok güzel tavsiyeler canım, hayırlı olsn bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekür ederim,yararlı bulmanıza sevindim😊

      Sil
  2. Minik bir dipnot ekelemk istiyorum mümkünse bu maskeleri akşamdan yapmak gerekiyor. Limondan sonra güneş ışığı lekelenme yapabiliyor :)

    http://yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme için teşekkür ediyorum,orayı atlamışım😊sevgiler

      Sil
  3. Ayaklar için birayı ilk defa bir tarifte gördüm.İlginçmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denenmiş tariftir,ilginiz için teşekkürler😊

      Sil
  4. aaaa bundan sonra bunlardan yazsanaaa heeep :)

    YanıtlaSil
  5. şimdi koydum blogumaaa bu yazısınıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüm,inceliğin için teşekkür ederim.Listedekileri izlemeye aldim😊

      Sil
  6. Cok güzel tarifler. Deep sayesinde blogu gördüm geldim 😊

    YanıtlaSil