24 Şubat 2019 Pazar

Fatih Murat Arsal - Ödünç Aşk

Merhabalar;



Fatih Murat Arsal gerçekten hem hayat tarzı,hem sevgili eşi Emir Hanım olmak üzere benim için özel o nedenle onun son kitabının yorumuyla başlamak istedim.
Sevgi her yaşta mümkündür.Insanın kalbi her yaşta mutlulukla ve heyecanla dolabilir.Aşka her zaman ve her yaşta ulaşılabilir.Tabii bir kalbiniz varsa."
    
Fatih hoca'yı eleştirenler var kalıplaşmış erkek ve kadın figürleri kullandığı,aşkı yazdığı,yeşilçam senaryosu gibi yazdığı yönünde.Yazarın tüm kitaplarını okuyan bir okur olarak şunu söyleyebilirim ki; her kitabını büyük bir keyifle okudum,her yeni gelecek kitabı sabırsızlıkla bekliyorum.Her kitabında ayrı bir haz aldım.Sevdiklerime de okumaları için tavsiye ederim.   En çok hoşuma giden tarafı her kitabında daha önce yazdığı karaktere tekrar rastlamam,bu bana gerçek yaşamdan kopmadığımı hissettiriyor,keyif veriyor.

 Gelelim kitabımızın yorumuna; Ismarlama bebek'teki Turgut 'un kızkardeşi Aydan'ın başına gelenlerden sonra küçümsediği adama olan tutulmasını okuyoruz.Yanlış anlamalarla,güçlü ve inanılmaz mucizelerle kurgu daha da ilginç bir hal almış.Kitabın sonunda eden bulur,herkes hakettiğini yaşar diyerek Melike ve Mert'in kaderini okuyoruz.Kitap ek final bölümüyle ayrıca yemekten sonra gelen tatlı gibi keyif veriyor.😊    Belki herkes bu evlilik yolunda oyuna gelmişti ama Allah'ın planlarının ne olduğunu,kim nereden bilebilirdi ki?Belki de her şey güzel olacaktı...


Gençlik ateşinde kalbini yakan bir kadın… Ateşin korundan korkan silik bir âşık… Korun içine yüreğini koyan kiralık bir koca…  Genç kız için bir yabancıya güvenmek zorunluydu. Başkasını koşulsuz severken, karmakarışık olmuş hayatını bu sahte sevgiliye emanet etti. Tek istediği şey çevresine, ailesine ve en önemlisi onu terk eden adama karşı dik durabilmekti.  Yakışıklı kurtarıcısına âşık olması imkânsızdı. Onun çocuğunu doğurması ise hayal dışıydı. Kader, beklenmeyen oyununu yıllara yaydığında,  imkânsızın sadece bir kelime olduğunu şaşkınlıkla anladı.  Şimdi ise ödünç aşkını bu isteksiz kocadan geri istiyordu.  Hem de daha büyük fedakârlıkları göze alarak!  Çaresizliğin soğukluğu yüreğinizi acımasızca sararken, sıcacık evginin hiçbir şeyi önemsemediğini hissedeceğiniz Bir FMArsal romanı daha!

5 yorum:

  1. Severek okuduğum kitaplardan. Gerçi FMArsal tüm kitaplarını severek okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatih Murat Arsal benimde favori yazarım😊

      Sil
  2. hep aklımda okuycam ben de birgün bir kitabını işallah ben de hep klişe yazdığını duydum ama klişeler de iyidir ki yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisi aşkı yazan adam,güzel yazıyor bana göre klişe değil tavsiye ederim okuyun.Keyif alacaksınız eminim😊

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil