7 Mayıs 2019 Salı

Yarınlar güzel olacak


Selamlar dostlar; umarım sizin teraziniz dengesini kaybetmez.

Herşey çok güzel olacak,güzel günler göreceğiz güneşli günler.Herşeyi alabilirler elimizden ama yarınlara olan umudumuzu asla.Biliyorum benim gibi umutlu çok fazla insan var şimdi yeşersin diye ektiğimizi biçeceğimiz günler yakındır.
Korkmuyorum korkmak umudu bilmeyenlerin işi.Korkmuyorum tüm çocuklar için,tüm sevdiklerim için korkmayacağım.
Benim seçimim benim özgürlüğümse,özgürlüğümü kimsenin eline bırakmayacağım.Bugün birçok kişinin benim gibi düşündüğüne emin oldum.
Bırakmayın sizlere verilen haklarınızdan ödün vermeyin.İstismar edilmesine izin vermeyin.Susmayın da ne size,ne başkasına yapılan haksızlıklara sessiz kalmayın.
Herşey çok güzel olacak,ben inanıyorum sizde inanın.
Tencereyle,tavayla,basit bir düdükle ama sessizliğin sesi olarak hak ve hürriyetlerimize sahip çıkarak daha güzel yarınlara kavuşalım.
Adalet teraziniz hiç şaşmasın,ne sizin için ne de sevdikleriniz için.
Herşey çok güzel olacak,gökyüzü yeniden mavi olacak.



4 yorum: