24 Mart 2019 Pazar

Türk Telekom'dan şikayetim var

Türkiye'den selamlar ,



3 hafta izindeyim ve 15 aydır özlediğim memleketime Samsun'a geldim.Havalar burada yaşayanlara göre soğuk ama Almanya'ya göre sıcak en azından ben memnunum.Mis gibi deniz havası,mis😊
Ama daha tatilimin ilk gününde beni sinirlendirdiler.Samsun Türk Telekom gerçi bu tüm Türkiye genelini ilgilendiren bir konu, Samsun'la kısıtlamam benim sorunu burda yaşamamla alakalı.
Geleyim şikayetime; 2017 yılında Samsun'da bir 6 aylık dönem için evime internet bağlatmak istedim.Sürekli kalmayacağım için de bunun sınırlı bir internet paketi olması gerekti.Araştırdım Türk Telekomun 2 ve 3 aylık yaz paketleri varmış.Evime yakın bir bayiye giderek başvurumu yaptım,Yazlık paket 2 ay boyunca kullanıyorsunuz,faturayı peşin ödüyorsunuz bu süre sonunda kotanız doluyor,hattınız iptal oluyor denildi kalacağım süre belli olmadığından 2 aylık paketi aldım.Paketin içinde modem olmadığı onu benim satınalmam gerektiği söylendi başka bir bayiye yönlendirdi oraya giderek fahiş bir ücretle modemi aldım.Ertesi gün hemen gelip kurdular.2 ay sonunda biraz daha kalmam gerekti kendi üzerime tekrar alamayacağım söylendi.Aynı adrese 1. arkadaşım üzerine bir kez daha 2 aylık yazlık paket aldım.Kota bittiminde bu defa 2. arkadaşımın üzerine bir kez daha 2 aylık süre için bir yazlık paket aldım.3. Yazlık paketi 1 ay kullandım ve Almanya'ya döndüm.Sonuçta 2 aylık yazlık internet  paketimin ödemelerini peşin yaptım tekrar bir ödeme yapmam gerekmiyordu.
2018 Haziran ayında Samsun'daki evin yönetiminden bir telefon aldım bana evime icra kağıdı geldiğini söyledi.Arkadaşımı aradım kağıdı almasını,göndereceğim parayla ödemeyi yapmasını tekrar fatura gelmeyeceğinden emin olmasını rica ettim.Arkadaşım Samsun Türk Telekom Bölge Müdürlüğü'ne giderek adıma ödemeyi yapıp tekrar ödeme gelmeyeceğine dair sözlü beyan almış.
15 ay sonra memleketime geldim.Adına 3. kişi olarak yazlık paket aldığım arkadaşıma icra takip kağıdı gelmiş 2 yıl sonra,ona ne yapalım diye düşünürken e-meilime bir mesaj düştü bu defa yine benim adıma yazlık paket borcum olduğuna dair.
Ertesi gün arkadaşımla Türk Telekom Müdürlüğü'ne giitik.Halkla  ilişkiler sorumlusuna konuyu anlattık.Personellerinin sözlü beyanın ve bizim sözümüzün bir geçerliliği olmayacağını,3 yıl önce hiçbir neden olmadan kendiliğinden kapanacağı söylenen yazlık internet paketinin ancak ıslak imzalı dilekçeyle kapanacağını,kullanmamış da olsak adımıza çıkan faturayı ödemek zorunda olduğumuzu anlattı.Biz yetinmedik yetkili iki müdürlede konuştuk.Bize kısaca bayiilerinin sahtekar olduğunu,önündeki bilgisayar ekranında iki faturaya ait internetin kullanılmadığını gördüğünü ama buna rağmen yapacak birşeyleri olmadığını söylediler.
Malesef tatilimin daha fazla rezil olmaması için bana ve arkadaşıma çıkarılan faturayı yani 575 Tl lik  haraçı ödedim.
Almayın,Türk Telekomla iş yapmayın.Elini veren kolunu zor kurtarıyor malesef.

4 yorum:

  1. İşte çok iyi incelemek gerekiyor bunlar hep kendi çıkarlarına çalışır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef hayal kırıklığıydı,reklam 10 numara hizmet 0...

      Sil
  2. ah sorma evet telekomu bıraktım ben de türksata geçtim hep bir sorun yaratıyorlardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef ki öyle o kadar şikayet varkı soruna çözüm olmuyorlar😏

      Sil