25 Mart 2019 Pazartesi

THY Berlin İstanbul Yolculuğum

Selamlar herkese ,
Bugüne kadar birçok hava yoluyla uçtum,en memnun  edeni Türk Hava Yolları uçakları.

20 Mart tarihinde Berlin Tegel Havaalanından THY Ayder uçağıyla İstanbul Atatürk Havaalanına hareket ettim.

Belki biraz pahalı diğerlerine göre fakat koltuk arası mesafeleri,host ve hosteslerin ilgileri uçaktan inmeden devam uçuşunuzun kapı numaralarını oturduğunuz koltuktan görebilmeniz çok güzeldi.


Koltuğunuzun önündeki ekranda vizyondaki filmleri,son çıkan klipleri yada uçuşunuzu izlemeniz mümkün.


Gündüz uçmanın zevki ise bambaşka kitap okurum diye düşünmüştüm fakat gökyüzünü hele türkiye hava sahasına girdiğimizde denizi izlemeyi tercih ettim.

Dış hatlardan indiğimde Samsun uçuşuma 1 saat vardı ve pasaport kontrolunde bitmeyecek gibi görünen bir kuyruk gözümü korkuttu yetişemeyeceğim uçağa düşüncesiyle THY yer hizmetlerinde personel arkadaşa bu kuyruğu beklersem diğer uçuşuma yetişemiyeceğimi söyledim beni başka bir kontrol kapısına,ordan da Samsun uçuşum için geçeceğim kapıya götürdü.
İç hatlar uçuşumda THY uçağıylaydı.Çok güzel bir uçuş geçirdim.
İYİKİ VARSIN THY😊( Reklam gibi oldu sanırım 😉)

12 yorum:

  1. Ben hiç uçağa binmedim. Binebilir miyim? Onu da bilmiyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence binebilirsin en güvenlisi canım,bulutların üzerinde olmak güzel😉

      Sil
  2. adınıza sevindim güzel ve keyifli bir yolculuk olmuş saygılar.

    YanıtlaSil
  3. 14 sene THY ile yurtdışına uçtum. Benimki biraz garip olacak, ben en çok uçaktan inmeyi sevdim. Zira havada olmaya hiç alışamadım. Uçak korkumu yenemedim:)) Alanda kafeleri ve freeshopları gezmeyi çok sevdim. Ve en çok uzak uçuşlarda THY nin nefis yemeklerini özledim. Güzel günlerdi. Bugünlerde İstanbul trafiğinde uçuyorum, kafesiz ve yemeksiz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende birçok hava yolu şirketini denedim.Gerçekten THY son yıllarda çok geliştirdi kendini.Freeshoplar candır😊

      Sil
  4. heey ben de thy ciyim en iyisi yaaa diğerlerinden azcık paalı ama keyifli uçuş. evet en yeni filmler oluyoooo, yemek içmek de güzeeel :) ve uçuş da yer personeli de çok iyi ve bilet aşamasında da çok yardımcılar :)

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş yolunda gitmiş herşey...sevgiler..iyi tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten yolunda gitti,çok teşekkür ederim😊

      Sil
  6. güzel ve hoş bir deneyim olmuş sizin için..🙂

    YanıtlaSil